Sunday 15 July 2012

Perfume Samples



אז ביקורת קצרה לגבי דוגמיות של שני בשמים שקיבלתי. הראשון הוא elixir patchouli של Reminiscence. חברה צרפתית, אני מודה שלא שמעתי עליה לפני כן. הבושם, כשמו, מריח חזק מפצ'ולי. כנראה שלא דמיינתי כמה שונה זה ריח של פצ'ולי למשל ששמים כקטורת, שזה אחד הריחות האהובים עליי, לעומת הריח כאשר הוא מרוכז כבושם. הריח של הפצ'ולי מאוד דומיננטי. יכול להיות שזה עניין של טעם, אבל אני לא ממש התחברתי. כמו כן, הוא מעט מבוגר מדי לטעמי. 

השני הוא un jardin sur le toit של Hermes, ובאנגלית - "A garden on the roof". כמובן שעל מותג האופנה הנחשב Hermes שמעתי, ואני מודעת לכך שזה מותג מאוד יוקרתי ונחשב. מעולם לא ניסיתי בושם שלהם לפני כן. וובכן, הבושם לא מאכזב. הריח הוא עדין מאוד, אני מניחה שלדעת חלק עדין מדי. הוא מאוד קליל ויומיומי. ממש לא משהו ששמים לערב, שיהיה כמעט בלתי מורגש באירוע שכזה. אני לא בטוחה שארכוש אותו, בעיקר כי אני מניחה שהמחיר מאוד גבוהה, וכי הוא באמת עדין מאוד. אבל הוא בושם שאני בהחלט אזכור לטובה, ואולי יירכש בעתיד. 

הערה קצרה נוספת: אם יורשה לציין שהופתעתי לטובה מהשיווק של Essie בארץ. אסי פתחו היום במבצע בו כל מי שעושה לייק לעמוד שלהם בפייסבוק מקבלת לק מתנה. הם חילקו 8,000 לקים שנגמרו תוך 7 שעות לדבריהם. אני מוכרחה לציין שזה שיווק אמיתי. אני כבר רכשתי לקים בארץ מהסופר פארם, אבל בהחלט זוהי דרך נהדרת לפרסם בעיני, וחברות מקומיות נוספות ובנלאומיות צריכות לאמץ את דרך השיווק שלהם. אין דרך טובה יותר לדעת אם מוצר מתאים לך מאשר להתנסות. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...