Tuesday 6 November 2012

Pupa 039 Holographic Taupe Swatch


Pupa 039 Holographic Taupe Swatch. I Love Holo Polishes, but I really don't like the very bright one like pink or strong green, that's why I liked KIKO's Silk Taupe Holo, and for the same reason I like this one. But I wanted to ass something to it, and wasn't in the mood for stamping - so I added these dots which came out cute I think. 

פופה 039 הוא הולוגרפי בצבע חום-אפור. רכשתי אותו בסופר פארם ב-20 ש"ח, המחיר הרגיל ללקים שלהם, שאני אישית מאוד מחבבת. אני מוצאת אותם עמידים מאוד, למרות הגודל הקטן והמברשת הדקה. אני מאוד אוהבת הולוגרפיים, אבל אני אוהבת אותם יחסית עדינים בצבעים לא צועקים מדי, לכן גם אהבתי את ההולוגרפי החום של קיקו, שמתאים בדיוק לטעם שלי. לא היה לי מצב-רוח/זמן להוסיף חותמת, וכדי שלא יהיה משעמם מדי הוספתי את הנקודות. יצא חמוד לדעתי, בד"כ במניקור של הסופ"ש יש לי יותר זמן להשקיע :). 






I hope you enjoyed this, if you did please become a follower! 

מקווה שנהנתן לקרוא, במידה וכן, אשמח אם תצטרפו כעוקבות! :) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...