Saturday 31 August 2013

Wow Nail polish Remover; מסיר לק של וואו


את הטרנד הנוכחי של מסיר לק בתוך בקבוקון קטן יצא לנו כבר לראות של כמה חברות, וגם וואו הוציאו גרסה משלהם למסיר לק ריחני*. הקונספט פשוט - מכניסים את האצבע לתוך הספוג, מסובבים, והלק יורד. פשוט ונוח להפליא! 
אני מודה שלא ניסיתי עם לקים גליטרים, אלא רק עם לק קרמי. שמעתי בנות אחרות שהשתמשו והיו מרוצות. 
צריך לסובב כמה פעמים על מנת שהלק ירד, ועדיין מצאתי שכדי שהכל ירד לחלוטין צריך כן לעבור על בסיס הציפורן שקרוב לקיוטיקלס עם אציטון. 
אני משתמשת באופן קבוע באציטון שאותו גם כן קונה בוואו בקבוקים של חצי ליטר ב-15 ש"ח בערך, ולא במסיר לק מה שכנראה מייבש לי את העור. אבל מסירי לק הם כל כך מעייפים! צריך לעבוד איתם קשה מדי לדעתי. אני מודה שהופתעתי לטובה. זה פעם ראשונה שאני מנסה מוצר בסגנון, והסיבה שלא קניתי עד כה כי הייתה לי תחושה שאתאכזב. שוב, איני יודעת מה טיב המוצר הדומה בחברות מקבילות אבל מהמוצר של וואו אני מאוד מרוצה! 

האם יצא לכן לנסות מסיר לק דומה עם לקים גליטרים? אם כן אשמח לשמוע התרשמותכן! 

We've seen this trend of nail polish removers in a small bottle with a sponge, by few other companies before. And now wow cosmetics also produces a version or this product*. The concept is simple, you put your finger in the sponge, twist, and your polish is gone! 
I admit I didn't try it yet with glitters, only with creams and it works fine. I heard feedback's from girls that did use it with glitters and that it worked fine as well. You do have to twist a few times for the polish to be removed completely and even then I had to go through the cuticles with acetone for tiny tiny leftovers. 
I use acetone on a regular basis because I find nail polish removers so frustrating! you have to work so hard, and acetone is so fast and convenient. For that reason I didn't try this product before, I was afraid to be disappointed again. But I am glad to receive it and intend to keep using it! 


*המוצר התקבל לסקירה; product was provided for review




2 comments:

  1. להוריד לק גליטר זה סיוט!!!! יש לך אולי טיפים לאיך להוריד אותו?

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי ! אני ממש ממליצה לך להסתכל על מדריכים איך להוריד את הלק באמצעות נייר כסף. הקונספט פשוט - מספיגים את הצמר גפן במסיר לק\אציטון, עוטפים את הציפורן, ואת זה עוטפים כם במסיר לק. אחרי 4-5 דקות שהלק סופג את המסיר לק הוא יורד בקלי קלות ובלי מאמץ. זה מאוד מייבש את העור סביב הציפורן אז לא לשכוח למרוח קרם ידיים אח"כ.
      בהצלחה! :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...