Monday 25 November 2013

Wow Cosmetic New Glitters Snippet

Wow Cosmetic New Glitters 317 368 315 353 לק גליטר נצנצים וואו קוסמטיקס

Well Although I will have in this post swatches, they are only on a nail wheel, and I so intend to do a full swatch session for these, so that's why I call this a snippet :)

I actually finished every drop of Acetone in my house and manged to finish all the cotton balls this weekend at a swatch marathon that I did (stay tuned for the post soon!). So I had to go and get more. I went to Wow Cosmetics which is a local cosmetics store here in Israel, and ran into these beautiful glitters!

טוב, אז הפוסט של היום נחשב פוסט קצרצר שכזה. למרות שיש לי כאן סווצ'ים של הלקים שאדבר עליהם, זה רק סווצ'ים על גלגל, ואני כן מתכוונת לעשות סווצ'ים מלאים ללקים האלו שבוע הבא. :) 

הסיפור מתחיל בזה שבסופ"ש הצלחתי לסיים את כל האציטון וכללל הצמר גפן שהיה לי בבית, תוך כדי מרתון סווצ'ים שעשיתי (הפוסט יעלה בימים הקרובים אז יש למה לחכות:) ). הייתי חייבת כמובן ללכת לחדש את המלאי, ו"וואו" זוהי החנות שאני בד"כ קונה בה את הדברים הללו. באתי מאוד ממוקדת מטרה ולא רציתי לקנות שום דבר אחר, אבל אמרתי לעצמי "אני רק אציץ בסטנד לקים לראות אם במקרה הביאו משהו חדש". איך אני שמחה שהחלטתי לעשות זאת - כך נתקלתי ב-6 גליטרים חדשים שוואו הוציאו. לא ראיתי על כך שום פרסום בדף הפייסבוק שלהם כך שעוד יותר הופתעתי. ראיתי סכ"ה שישה גוונים וכמובן שהייתי חייבת לרכוש לעצמי חלק כי במחיר כזה (7.99 ש"ח ללק) קשה להתאפק! 

Wow Cosmetic New Glitters 317 368 315 353 לק גליטר נצנצים וואו קוסמטיקס

I purchased four of the glitters that I saw, mint green (317), purple (368), pink (315) & red (353). They all have hexagons & small glitters in their colors and in white. The base color is see though. 

אני רכשתי לעצמי ארבעה גוונים - ירוק מנטה-טורקיז (317), סגול (368), ורוד (315), ואחרים חביב אדום (353). כולם מורכבים מגליטרים משושים וכן גם נצנצים עגולים קטנים בצבע הייחודי ללק וכן בגליטרים לבנים באותם גדלים. הבסיס הוא שקוף. 

Wow Cosmetic New Glitters 317 368 315 353 לק גליטר נצנצים וואו קוסמטיקס

All together I saw 6 glitters, but I didn't get the other two because they are very similar to polishes that I have already. On of them is a dupe for sticks n' stones (314). The other is a black & white "feather" polish, similar to Sally Hansen collection, Barry M, and others. 

סכ"ה ראיתי בחנות שישה גליטרים, אבל שניים מהם לא רכשתי מכיוון שיש לי כבר דברים דומים. אבל באמת שהמחיר מעולה ואם לא היה לי כבר משהו ממש ממש דומה הייתי רוכשת גם אותם. אז שני הלקים הנוספים מורכבים מגליטרים שחור לבן. הראשון הוא דיופ ל - sticks n' stones המפורסם, ומורבים מגליטרים משושים ועגולים בצבעים שחור ולבן, מספרו הוא 314. והלק הנוסף הוא לק בסנון הנוצות שראינו לאחרונה אצל סאלי הנסן, בארי אם וחברות נוספות. גם הוא שחור ולבן ומספרו 310. 

Wow Cosmetic New Glitters 317 368 315 353 לק גליטר נצנצים וואו קוסמטיקס

I'm so glad to find more & more interesting nail polish in Israel! Thanks for reading and have a great evening! 

אני מאוד מתרגשת כל פעם למצוא לקים יותר טרנדיים של חברות ישראליות, ובמחיר כזה זה בכלל כיף. אני חייבת לציין את וואו לטובה שהוציאו לק קונפטי, ועכשיו מוציאים עוד 6 גליטרים מהממים. באמת ששיחקו אותי. שרק ימשיכו ככה! :) תודה רבה שקראתן ושיהיה לכן המשך ערב נהדר :) 

7 comments:

  1. הם פשוט יפים!!! ממש נראים כמו לק אינדי
    אני חייבת להשיג אותם בקרוב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. יאאלה תעשי קפיצה לשם היום :)

      Delete
  2. מציאה ממש שווה :)

    ReplyDelete
  3. Huh, I was just at a WOW store yesterday and I didn't see these! I'm going to be near a different branch tomorrow, so I'll have to try and find them. They are adorable!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...